Loading color scheme

Košíkářská výroba

Průběh činnosti za měsíc září.

Firmička realizovala činnost minipodniku a to hlavně práce s pracovními listy. Byl proveden výběr týmu a jejich pracovní pozice, harmonogram činnosti, finanční plán a podnikatelský záměr.

 

Průběh činnosti za měsíc říjen.

V říjnu byla provedena inventura stávajících zásob materiálu. Následně byly vybrány tři firmy na nákup materiálu pro školní rok 2019/20. Tým vybral LOGO FIRMIČKY. V teoretické části bylo probráno téma: Podnikatelský záměr a analýza trhu – práce s pracovním listem č. 3.

 

Průběh činnosti za měsíc listopad.

Tým v listopadu pokračoval tématy: plán podniku, motivace, produkt a trh, komu se bude zboží „prodávat“, pozice v týmu, počáteční zdroje, prezentace firmy s pracovními listy 1. - 4. z modulu č 3. Velmi zodpovědně tým pracoval při příjmu materiálů a vytvoření inventárního soupisu materiálů a pomůcek.

 

Průběh činnosti za měsíc prosinec.

Tým v prosinci aplikoval teoretické poznatky modulu č. 3, bavili jsme se o našem podnikatelském záměru. Pozornost byla věnována přípravě prezentace na rating minipodniku dne 9. 12. 2019. Praktická část byla věnována výrobě vánočních dárků.

 

Průběh činnosti za měsíc leden.

V lednu jsme probírali informace s pracovními listy z modulu č. 3 a opakovali získané poznatky o našem podnikatelském záměru. V pracovních listech č. 12, 13, 14, 15 jsme definovali potřebné zkušenosti, osobní znalosti, dovednosti, motivace jako hlavní předpoklady pro podnikání.

 

Průběh činnosti za měsíc únor.

V únoru jsme s pracovními listy z modulu č.4, debatovali o našem podnikatelském záměru, o financování našeho podnikání, o významu vlastních a cizích zdrojů. V praktické části si připravujeme prezentaci na projektový den školy „Italská kuchyně“.

 

Průběh činnosti za měsíc březen.

V březnu jsme se zabývali informacemi z pracovních listů modulu č.4. Bavili jsme se o podnikatelském záměru, o financování podnikání, vlastních a cizích zdrojích - na co je potřebuji a kde je vezmu.

 

Průběh činnosti za měsíc duben.

V dubnu byla pozornost vedoucího minipodniku zaměřena na práci s pracovními listy z modulu č. 4. V návaznosti na nepřítomnost žáků vzhledem k vládním opatřením (koronavirus) Firmička pracovala formou on–line výuky a pomocí e-mailů. Byla probrána témata podnikatelské právo a formy právnických osob. Současně byla pozornost věnována přípravě prezentace pro firemní veletrh práce a zpracování pracovních listů.

 

Průběh činnosti za měsíc květen.

Vzhledem k vládním opatřením probíhala práce s cílovou skupinou online výukou, e-mailem či telefonicky. Individuální konzultace probíhaly i při osobních návštěvách žáků na internátu. Práce s cílovou skupinou byla obtížná, ale podařilo se zpracovat „Pracovní list vedoucího minipodniků“ a to všech daných úkolech. Žáci volili nejlepší firmičky pouze mezi minipodniky školy, což lze spatřovat jako důsledek specifických podmínek vzdělávání v SOŠ Liberec. Při osobních jednáních si žáci odnesli i materiál domů, ze kterého pletli výrobky v době karantény doma.

 

Průběh činnosti za měsíc červen.

Kvůli vládním opatřením pobíhala komunikace s žáky internátu ve Firmičce č. 8 pouze elektronickou formou, kdy jsme pracovali na modulu č.5 – Zahraniční obchod. Probrali jsme specifika, nástroje a formy zahraničního obchodu, clo, obchodování v EU i mimo EU. Vzhledem k tomu, že do Firmičky č. 8 jsou zapojeni žáci internátu, byly certifikáty Podnikatel Junior odeslány poštou do místa bydliště.